نمونه سوالات اول تا ششم ابتدایی

دانلود نمونه سوالات ابتدایی

نمونه سوالات اول تا ششم ابتدایی

دانلود نمونه سوالات ابتدایی

دانلود نمونه آزمون پایه ی پنجم ابتدایی

ویژه ی نوبت دوم

از درس بنویسیم

نوع فرمت : word

حجم فایل همراه با فونت : 2 mb


http://aminham.persiangig.com/icon%20myclass4/download-btn-04.png


دانلود نمونه سوال نوبت دوم درس بنویسیم پایه ی پنجم ابتدایی دانلود نمونه سوالات ابتدایی دانلود سوالات امتحانی پنجم ابتدایی دانلود نمونه سوالات نوبت دوم پنجم ابتدایی نمونه سوالات امتحانی درس بنویسیم

نظرات  (۹)

ممنونم از این سایت زیرا ب من خیلی کمک کرد تا درس بنویسیم را بهتر یاد بگیرم.فقط اشکال این سایت اینه که تعداد صفحات این نمونه سوالات کمه.لطفا بیشترش کنید.ممنون.
سلام من صنم هستم ازاین سایت خیلی ممنونم چون در درس هایم به من کمک میکند
پاسخ:
سلام صنم خانم.
خوشحال شدیم
ممنون
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بد بود


خوب بود
دروغ نگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگو
سلام چگونه این را دانلود کنم
سلام واقعا عالیه ممنون😘😘😘

واقعا که
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی