نمونه سوالات اول تا ششم ابتدایی

دانلود نمونه سوالات ابتدایی

نمونه سوالات اول تا ششم ابتدایی

دانلود نمونه سوالات ابتدایی

امتحان مطالعات اجتماعی مدرسه فرزانگان اسلامشهرخرداد93

امتحان مطالعات اجتماعی مدرسه فرهنگیان جیرفت خرداد93

امتحان مطالعات اجتماعی مدرسه فرهنگیان جیرفت خرداد93

امتحان فارسی مدرسه شهید مطهری عجب شیر خرداد93

امتحان مطالعات اجتماعی مدرسه شاهد میاندوآب خرداد93

امتحان مطالعات اجتماعی مدرسه نمونه دولتی پیشگامان بهبهان خرداد93

امتحان مطالعات اجتماعی مدرسه نمونه دولتی پیشگامان بهبهان خرداد93

امتحان مطالعات اجتماعی مدرسه نمونه دولتی پیشگامان بهبهان خرداد93

امتحان مطالعات اجتماعی مدرسه نمونه دولتی پیشگامان بهبهان خرداد93

امتحان مطالعات اجتماعی مدرسه فرهنگین رفسنجان خرداد93

امتحان مطالعات اجتماعی مدرسه فرهنگیان رفسنجان خرداد93

امتحان مطالعات اجتماعی مدرسه فرزانگان اسلامشهرخرداد93

امتحان مطالعات اجتماعی مدرسه ام البنین اسلامشهر خرداد93

امتحان مطالعات اجتماعی مدرسه فاطمیه اسلام شهر خرداد93

امتحان مطالعات اجتماعی مدرسه فاطمیه اسلامشهر خرداد93

امتحان مطالعات اجتماعی مدرسه نمونه دولتی بهبهان خرداد93

نمونه سوال امتحانی درس مطالعات اجتماعی–خرداد 92

نمونه سؤال امتحانی درس مطالعات اجتماعی + پاسخ

منبع: www.kanoon.ir

نظرات  (۴)

  • امیر علی
  • من که چیزی پیدا نکردم
  • امیر علی
  • من که چیزی پیدا نکردم
    پاسخ:
    نمیشه که پیدا نکنی امیر علی

    خیلی به درد نخوره شما تمام نمونه سوال ها رو از قلم چی میدید

    من خودم قلم چی بودم و تمام نمونه سوال ها رو دارم میخاستم یه نمونه سوال جدید بگیرم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی